Встановлення автомобільної ваги

Вага автомобільна призначена для зважування у статичному режимі автомобільного транспорту, виведення результатів зважування на ваговий індикатор та передачі їх на ПК по інтерфейсу RS-232. Вага застосовується на складах, базах, промислових і сільськогосподарських підприємствах. Вага у цілому та всі комплектуючі повністю відповідають ДЕСТ 29329 «Ваги для статичного зважування. Загальні технічні вимоги» та підвищеним вимогам стандарту ДСТУ EN 45501:2007 «Прилади автоматичні зважувальні. Загальні технічні вимоги та методи випробувань», який діє в Україні з 2009 р.

Для автомобільних ваг компанія «Восток» пропонує різні варіанти встановлення.

Варіанти встановлення автомобільної ваги

1. Естакадний варіант встановлення. Вага встановлюються на висоті 30-40 см над рівнем дорожнього полотна та комплектується двома пандусами для заїзду та з’їзду автотранспорту. Опорними частинами (основою) ваги у такому випадку є бетонні блоки або стрічкові фундаменти, що встановлюються під кожну пару датчиків.

Естакадний варіант встановлення автомобільної ваги

Такий варіант встановлення не вимагає виконання фундаменту з бетонною чашею та відповідно є більш економним за витратою бетону та арматури. Крім того, цей варіант встановлення є зручнішим для обслуговування ваги, оскільки забезпечує легкий доступ до датчиків.

Датчик автомобільних ваг естакадного типу після 5 років експлуатації

Незначним недоліком такої конструкції є більш низька пропускна здатність ваги (триваліший час зважування однієї автівки) у порівнянні з вагою, що виконана на одному рівні з дорожнім полотном (під’їзними шляхами). Пропускної здатності автомобільної вагарні оснащеної естакадним типом ваги цілком достатньо для ТОКів, ЗАВов, перевалювальних елеваторів, молочних ферм та комбінатів.

2. Фундаментний варіант встановлення (встановлення ваги у приямок). Вага автомобільна знаходиться на одному рівні з поверхнею дорожнього покриття. Вага встановлюється у приямок на рівні під'їзних шляхів. Цей варіант встановлення не вимагає пандусів та бічних огороджень, що істотно зменшує площу, яку займає вага.

Фундаментний варіант встановлення автомобільної ваги

Недоліком такої конструкції є те, що у приямку може накопичуватися волога, а це з часом може призвести до корозії металоконструкції автомобільної ваги. Крім цього, в зимовий період, може відбуватися намерзання льоду та снігу на проміжках між платформою та огорожею. Витратним, але дієвим рішенням є облаштування навісу над платформою та бічного вітрового захисту.

Встановлення ваги у приямок

3. Безфундаментний варіант встановлення. Вага встановлюється на зовнішню опорну металеву раму, котра у свою чергу встановлюється на підготовлений рівний бетонований, асфальтований або піщано-щебеневий майданчик.

Безфундаментний варіант встановлення

Даний варіант встановлення зручний під час проведення сезонних робіт (наприклад, збору врожаю), оскільки вага легко демонтується та переноситься на нове місце встановлення. Недоліком такої конструкції є вартість зовнішньої опорної рами.

Вага автомобільна

При використанні збірного здешевленого фундаменту (аеродромні, дорожні плити, блоки та ін.) ми не можемо гарантувати стабільність роботи ваги. Навантаження ваги до 60/80 тонн, а також вага самої ваги — це серйозне навантаження на збірний фундамент. При різких перепадах температури навколишнього середовища є висока ймовірність просідання фундаменту та відповідно погіршення метрологічних характеристик ваги, що, як наслідок, викличе додаткові фінансові витрати на відновлення роботи ваги (як показує практика 2 рази на рік). Збірний варіант фундаменту підходить тільки для тимчасової (сезонної) експлуатації ваги. Неякісний фундамент, за зміни погодних умов, буде просідати, а показання ваги будуть збиватися.

Практично будь-яка модель автомобільної ваги підійде для автоматизації автомобільної вагової.

Задати питання

Що ще почитати по темі

Товари

Telegram Vostok.UA Viber Vostok.UA