Обновление «M.E.Doc» 10.00.148 — 10.00.149
ЗМІНИ У ОНОВЛЕННІ 10.00.149
З 01.06.2013 року, у відповідності до Наказу Міністерства юстиції України та Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України №1236/5/453 від 20.08.2012, вступають в дію нові формати надійних засобів електронного цифрового підпису. Тому, починаючи з 01.06.2013 р. усі органи влади, які приймають звітність в електронному вигляді, переходять на нові формати надійних засобів.
В даному оновленні програмного забезпечення «M.E.Doc» реалізовано нові формати надійних засобів електронного цифрового підпису, які забезпечують можливість подавати звітність в електронному вигляді.
*» У ФУНКЦІОНАЛІ ПРОГРАМИ «*
1. Оновлено новини до модулю Ліга:Підказка.
2. Модуль «Облік ПДВ > Реєстр виданих та отриманих податкових накладних»
2.1. Реалізовано подання Реєстру податкових накладних за попередні періоди на новій діючій формі.
Більш детально див. у оновленій довідці до модулю: Основні модулі програми – Облік ПДВ – Реєстр отриманих та виданих податкових накладних - Подання РПН за попередні періоди.
Файл довідки UCDocNaklRstMain5.chm, що знаходиться у папці help кореневого каталогу програми (за замовчанням: C:Documents and SettingsAll UsersApplication DataMedocMedochelp), а також визивається функціональною клавішею F1 із відкритого вікна модулю.
2.2. Для реєстру отриманих ПН реалізована функція перевірки дублювання ПН і РК в попередніх періодах.
Для виконання оберіть Сервіс > Перевірити вміст ПН і РК в попередніх періодах.
3. Медок-інформер
3.1. Реалізовано перевірку наявності кореспонденції на шлюзах контролюючих органів (Міністерство доходів і зборів України, Державна служба статистики).
3.2. Додано довідку до модулю. Файл довідки Informer.chm, що знаходиться у папці help кореневого каталогу програми (за замовчанням: C:Documents and SettingsAll UsersApplication DataMedocMedochelp), а також визивається функціональною клавішею F1 із відкритого вікна налаштувань Інформеру.
4. Модуль «Адміністрування > Сертифікати > Заявки на сертифікат»
Реалізовано нову функцію запису файлів секретних ключів на оптичний диск.
Більш детально див. у оновленій довідці до модулю. Файл довідки UCAsignCert.chm знаходиться у папці help кореневого каталогу програми (за замовчанням: C:Documents and SettingsAll UsersApplication DataMedocMedochelp), а також визивається функціональною клавішею F1 із відкритого вікна модулю.
5. Модуль «Довідники > Контрагенти»
5.1. Реалізовано нову функцію перевірки можливості здійснення Документообігу між контрагентами.
Більш детально див. у оновленій довідці до модулю. Файл довідки UCPartnerRst.chm знаходиться у папці help кореневого каталогу програми (за замовчанням: C:Documents and SettingsAll UsersApplication DataMedocMedochelp), а також визивається функціональною клавішею F1 із відкритого вікна модулю.
5.2. Реалізована можливість вибору кодування при імпорті довідника.
6. Модуль «Реєстр звітів»
6.1. Реалізовано можливість перегляду помилок в помилкових звітах, які заблоковані від редагування (підписані ЕЦП або відправлені електронним каналом зв’язку).
У відкритому документі, поля, що містять помилки підсвічуються червоним кольором та при позиціонуванні на полі, що містить помилку, відображається підказка, в чому саме полягає помилка.
6.2. Суміщено пункт «Імпорт ZDI» з загальним пунктом «Імпорт».
7. Модуль «Первинні документи»
7.1. Якщо імпортується сторонній первинний документ (в якому ІПН Продавця та/або Покупця не співпадає з ІПН поточного підприємства) із внутрішнього XML, йому автоматично присвоюється статус «Відхилено».
7.2. В таблицю реєстру первинних документів додано колонку Особа, яка склала документ – відображає прізвище особи, яка склала податкову накладну.
За потреби, для того, щоб сховати дану колонку, натисніть на кнопку - Конфігуратор таблиці. Зніміть відповідну галочку та натисніть кнопку для збереження.
7.3. Шаблони первинних документів
7.3.1. Додано нумерацію строк на вкладці «Програми».
7.3.2. Додано можливість об'єднувати клітинки таблиці, аналогічно іншим редакторам таблиць, наприклад, Excel.
7.3.3. Доопрацьовано конструктор шаблона:
додано новий тип поля "Автоінкремент", що застосовується найчастіше в якості "Номера за порядком" (1,2,3...) в динамічних таблицях першим рядком.
Для використання цього типу необхідно створити поле з типом "Число" та вказати чеккер "Автоінкремент".
в групи «Картка підприємства» та «Контрагенти» додано поле «Коротке найменування»;
в групу «Основні поля» додано «Підпис бухгалтера (контрагента)», «Підпис директора (контрагента)», «Печатка установи (контрагента)» - відображають скан-копії підписів та печатки отриманих від контрагентів при затвердженні документів.
7.3.4. Нові шаблони первинних документів:
1С82ВН0 Шаблон 1С 8.2. Рахунок (ціна без ПДВ)
1С82РАХ0 Шаблон 1С 8.2. Рахунок (ціна без ПДВ)
1С82АВР0 Шаблон 1С 8.2. Акт (ціна без ПДВ)
7.3.5. Оновлено шаблони первинних документів:
1С82АЗ Шаблон 1С 8.2. Акт звіряння
1С82АВРБ Шаблон 1С 8.2. Акт (без ПДВ)
1С82АВР Шаблон 1С 8.2. Акт (ціна з ПДВ)
1С82РАХБ Шаблон 1С 8.2. Рахунок (без ПДВ)
1С82РАХ Шаблон 1С 8.2. Рахунок (ціна з ПДВ)
1С82ВНБ Шаблон 1С 8.2. Видаткова накладна (без ПДВ)
1С82ВН Шаблон 1С 8.2. Рахунок (ціна з ПДВ)
7.3.6. Вилучено шаблони первинних документів оскільки типових форм первинних документів не існує, є лише набір необхідних реквізитів:
1С77АВР Шаблон 1С 7.7. Акт (типовий)
1С77РАХ Шаблон 1С 7.7. Рахунок (типовий)
1С77ВН Шаблон 1С 7.7. Видаткова накладна (типова)
1С77АЗ Шаблон 1С 7.7. Акт звіряння (типовий)
8. Модуль «Первинні документи > Автоматична обробка»
Реалізовано багатопоточний імпорт документів. Швидкість завантаження помітно збільшиться на багатоядерних процесорах.
9. За умови, що в налаштуваннях встановлено опцію використання гарантованої доставки (Адміністрування > Параметри системи > СДО), а при відправці документу електронним каналом зв’язку відсутнє пряме з’єднання з Сервером документообігу, система видасть повідомлення в лівому нижньому кутку програмного комплексу:
Для більш детального ознайомлення зі змістом повідомлення натисніть на нього лівою клавішею миші. Відкриється модальне вікно «Проблема підключення до СДО».
10. В числових полях документів реалізовано відображення роздільника груп розрядів встановленого в налаштуваннях регіональних параметрів (Панель управления - Язык и региональные стандарты – Региональные параметры – Настройки - Разделитель групп разрядов).
Зверніть увагу! Коректно відображається для форматів «Украинский» та «Русский» регіональних параметрів.
11. Адміністрування > Параметри системи > Загальні
Додано позначку «Накладати графічні зображення підписів та печатки під час друку». Встановлена галочка в цьому полі дозволяє роздрукувати документи із скан-копіями підписів та печаток установи, як власної, так і контрагентів.
12. Доопрацьовано модуль «Фінансовий аналіз» за період «2012 рік».
13. Довідники > Картка підприємства > Пенсійний фонд
поле «Код управління ПФУ» ‑ обов’язкове для заповнення (у тому числі для фізосіб).
14. Додано довідку до Моніторингу користувачів. Файл довідки UsersMonitor.chm, що знаходиться у папці help кореневого каталогу програми (за замовчанням: C:Documents and SettingsAll UsersApplication DataMedocMedochelp), а також визивається функціональною клавішею F1 із відкритого вікна Монітору.
15. Оновлено довідку до модулю «Адміністрування > Планувальник Завдань».
Файл довідки UCPlanner.chm розміщено у папці help кореневого каталогу програми (за замовчанням: C:Documents and SettingsAll UsersApplication DataMedocMedochelp), а також визивається функціональною клавішею F1 із відкритого вікна відповідних модулю.
16. Модуль «Прийом та обробка звітності»
16.1. Нова функція «Відправка звіту від імені підзвітної установи»
Для того, щоб відправити звіт від імені підзвітної установи:
на панелі "Установи" оберіть підзвітну організацію, від імені якої потрібно відправити звіт в контролюючий орган;
виділіть звіт, що потрібно відправити в контролюючий орган;
оберіть команду Файл > Відправити від імені його установи;
розпочнеться стандартний процес відправки вихідних повідомлень.
Обов'язково переконайтесь, що в підзвітній установі налаштована електронна пошта.
16.2. Нова функція «Отримання повідомлень від імені підзвітної установи»
Для того, щоб отримати повідомлення від імені підзвітної установи, виконайте дії в наступній послідовності:
оберіть команду Файл > Отримати повідомлення за підзвітні установи;
відкриється вікно Перелік підприємств. Оберіть установу, від імені якої потрібно отримати повідомлення та натисніть кнопку «ОК»;
розпочнеться стандартний процес прийому вхідної кореспонденції.
Обов'язково переконайтесь, що в підзвітній установі налаштована електронна пошта.
16.3. При імпорті звітів, які не можуть дублюватись в межах періоду, система запропонує варіанти дії:
Замінити. При виборі цього варіанту звіт (за умови, що він не містить класифікатори) видаляється в Корзину, імпортований заміняє видалений звіт. Звіт, що містить класифікаційний розріз, видаляється безповоротно та замінюється імпортованим.;
Додати. При виборі цього варіанту в існуючий звіт (без класифікаційних розрізів) додаються дані імпортованого. Звіт, що містить класифікаційний розріз, видаляється безповоротно та замінюється імпортованим.;
Пропустити. При виборі цього варіанту, звіти, що дублюються, не імпортуються.
16.4. При імпорті бюджетних звітів, класифікаційні розрізи яких відрізняються від встановлених в системі для цих бланків, система попередить про виникнення помилкового відображення та запропонує варіанти дії:
Імпортувати.
Пропустити.
Зверніть також увагу, якщо такий звіт із класифікаційними розрізами, що відрізняються від встановлених в системі, буде відправлений електронним каналом зв’язку, ПК M.E.Doc його автоматично відхилить, як помилковий.
16.5. Реалізована додаткова перевірка в документах для полів, суми яких автоматично розраховуються. Якщо введена сума відрізняється від розрахованої, система виводить попередження в протоколі перевірки документу.
16.6. При створенні звіту в реєстрі консолідованих звітів реалізовано можливість створювати декілька звітів одночасно. Вибір декількох бланків відбувається за стандартною для ОС Windows процедурою:
при натиснутій клавіші Ctrl лівою кнопкою миші обираються довільно розташовані бланки;
при натиснутій клавіші Shift - лівою кнопкою миші обирається діапазон розташованих підряд бланків.
16.7. Реалізована можливість експорту із подальшим імпортом консолідованих звітів із ознакою «Консолідований».
16.8. Довідники > Підзвітні підприємства
При доданні підзвітних установ Головній установі, у вікні «Перелік підприємств» відображаються тільки ті підприємства, які ще не підпорядковані даному Головному підприємству.
16.9. Реалізована можливість перегляду розшифровки консолідації в звітах, які заблоковані від редагування (підписані ЕЦП або відправлені електронним каналом зв’язку). Перегляд відбувається при позиціонуванні на поле із підсумковим значенням.
16.10. В реєстрі консолідованих звітів реалізовано відображення даних введених в текстове поле вкладки «Примітка» (Панель вкладок звіту) відкритого звіту:
на панель вкладок звіту в Реєстрі консолідованих звітів додано вкладку Примітка;
в таблицю реєстру додано колонку Примітка. Дана колонка за замовчанням не відображається в таблиці. Для того, щоб відобразити її в реєстрі, натисніть на кнопку - Конфігуратор таблиці. Встановіть відповідні галочки та натисніть кнопку для збереження.
16.11. В таблицю реєстру додано колонку Дата модифікації. Дана колонка за замовчанням не відображається в таблиці. Для того, щоб відобразити її в реєстрі, натисніть на кнопку - Конфігуратор таблиці. Встановіть відповідні галочки та натисніть кнопку для збереження.
16.12. При виборі в полі «Період» значення «Всі» реалізовано фільтрацію по розділам і станам.
16.13. Реалізовано запам’ятовування позиціонування при групуванні даних в реєстрі консолідованих звітів.
17. Модуль «Зарплата»
17.1. Реалізовано можливість закриття вкладки розрахункового листа за допомогою комбінації клавіш Ctrl+Q.
17.2. Відновлено можливість видалення працівника із Довідника співробітників та кадрових даних.
17.3. Додано новий вид оплати - Лікарняна довідка. Даний вид оплати використовується, якщо працівник відсутній на роботі і немає лікарняного листа. В табелі робочого часу автоматично проставляється неявка з причини хвороби, при цьому виплата лікарняного не нараховується.
17.4. В розрахунковому листі виправлено помилка заокруглення фактично відпрацьованих годин, після того, як їх відкоригували власноруч.
*» Форми, до яких додано ЛІГА:ПІДКАЗКА «*
Податкова інспекція
J0602905 Податковий розрахунок збору за користування радіочастотним ресурсом України
F0602905 Податковий розрахунок збору за користування радіочастотним ресурсом України
J0103704 Повідомлення платника податку про прийняття рішення щодо сплати консолідованого податку на прибуток
Державна служба статистики
S0701109 1-кб. Звіт про виконання будівельних робіт
*» Форми, в яких оновлено ЛІГА:ПІДКАЗКА «*
Податкова інспекція
J0108207 Розрахунок частини прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету унітарними під-вами
J0110103 Додаток ІД до рядка 03 Податкової декларації з податку на прибуток підприємства
*» ЗМІНИ У ФОРМАХ «*
Пенсійний фонд
Виправлено помилку прийому наступних звітів:
P0103502 Дод.2.Звіт про нарах. та сплату збору на обов'яз. держ.пенс.страх. з послуг стільникового рухомого зв'язку
P0103601 Дод.3.Звіт про нарах. та сплату збору на обов'яз. держ.пенс.страх. з операцій з продажу ювелірних виробів...
Податкова інспекція
В р.4.4 для розрядності коефіцієнта рентабельності реалізовано чотири знаки після коми:
F0803602 Податковий розрахунок з плати за користування надрами для видобування корисних копалин
J0803602 Податковий розрахунок з плати за користування надрами для видобування корисних копалин
Виправлено алгоритм розрахунку в р.6.3:
F0836203 Дод. 2. Розрахунок податкового зобов'язання з плати за користування надрами для видобування корисних копалин
J0836203 Дод. 2. Розрахунок податкового зобов'язання з плати за користування надрами для видобування корисних копалин
Программное обеспечение Microsoft
Лицензирование для малого и среднего бизнеса, государственных учреждений, строительных организаций, учебных заведений
Обращайтесь к нам по телефону (056) 370-18-18.
Отправляйте заказ по электронной почте vostok@pkf.dp.ua или с формы обратной связи на нашем сайте.
Сотрудники компании Восток предоставят Вам всю необходимую информацию.
Помните! Лицензирование программного обеспечение является обязательным требованием. Использование не лицензионных программ противозаконно и противоречит требованиям законодательства о соблюдении прав интеллектуальной собственности. Используя не лицензионное ПО вы подвергаете себя и свою фирму риску быть привлеченными к юридической ответственности.