Обновление «M.E.Doc» 10.00.097 — 10.00.098

ЗМІНИ У ОНОВЛЕННІ 10.00.098

*» У ФУНКЦІОНАЛІ ПРОГРАМИ «*

1.    Модуль «Управління персоналом».
1.1. Розрахункова відомість - змінено розташування закладки Перерахунки на панелі інструментів.
1.2. Доопрацювання:
а)    можливість внесення мінусових сум ("-");
б)    фіксовані суми індексації виплачуються пропорційно відпрацьованим дням;
в)    додано назви звітів Звітні форми. Звіти. Налаштування;
г)    додано тип нарахувань Звітні форми. Звіти.E0400D01 Єдиний внесок.
1.3. Виправлені помилки та неточності, які виникали:
а)    в Довідниках (Адміністрування > Налаштування > Довідники) при спробі внесення мінімальної заробітної плати;
б)    в Розрахунковій відомості при виборі групи працівників;
в)    при розрахунку окладу, якщо працівник був прийнятий на роботу або звільнений в середині місяця;
г)    при імпорті та розрахунку видів оплат, які були додані в картку самостійно;
д)    при виплаті лікарняних в поточному місяці за рахунок коштів ФСС з ТВП;
е)    враховано обмеження максимальної суми доходу, з якої нараховується єдиний внесок.
1.4. Виправлені помилки при формуванні:
- звітних форм:
1-ПВ.    Звіт з праці (квартальна)
Ф4-ФСС з ТВП.     Звіт по коштах загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням
- бухгалтерських звітів:
VPF3    Відомість розрахунку утримань в Пенсійний фонд (Єдиний внесок)
VRNFM    Відомість розрахунку нарахувань у фонди майбутніми періодами
PVZ_P    Платіжна відомість на виплату зарплати (по періодам).
2.    Новий сервіс «Планувальник завдань»
З метою економії часу користувачів ПК «M.E.Doc» на виконання системних дій, було розроблено спеціалізований Планувальник завдань, за допомогою якого можна розпланувати автоматичне виконання повного резервного копіювання всіх бібліотек та бази програмного комплексу «M.E.Doc» в заданий користувачем час та із заданою періодичністю.
Новий сервіс розміщено в модулі «Адміністрування» > «Планувальник завдань».
 
Для того, щоб створити завдання на створення резервної копії натисніть кнопку   на панелі інструментів.
Відкриється окреме вікно створення завдання.
а) Встановіть періодичність запуску завдання:
-    Один раз ;
-    Щодня;
-    Щотижня.
б) Встановіть дату та час запуску завдання.
в) Галочка в полі «Активація» означає, що після запуску Планувальника завдання почне виконуватись в заданий час.
г) Натисніть кнопку «ОК».
 
Для запуску роботи Планувальника встановіть галочку в полі «Модуль планування (активація)». Справа відображатиметься дата/час та поточний стан планувальника.
 
Зверніть увагу! Для виконання повної резервної копії програмного комплексу, його необхідно закрити. В локальній версії програми, в час запуску завдання, система самостійно закриє програмний комплекс та виконає резервне копіювання. В мережевій версії програми, система оповістить всіх користувачів про потребу завершення роботи робочих станцій, з можливістю варіанту вибору «Так/Ні». Якщо користувач натисне «Ні», система через певний проміжок часу знову запитає користувача про можливість закриття робочої станції. Резервне копіювання виконується на сервері та розпочнеться після закриття всіх робочий станцій.
Після завершення резервного копіювання, для подальшої роботи, необхідно запустити програмний комплекс вручну.
3.    Модуль «Звітність» ? «Універсальний імпорт»
Для зручності користування розділом «Універсальний імпорт» в список шаблонів додано 4 стандартних типових шаблона для імпорту документів у форматах Excel та DBF, таких як:
-    Податкова накладна (J1201004)
-    Додаток №2 (J1201204)
Ознайомитись з шаблоном можна в розділі Звітність > Універсальний імпорт > Вибір шаблону або у будь-якому модулі в меню Файл > Імпорт > Універсальний імпорт > Вибір шаблону.
Системні шаблони виділені зеленим кольором та не підлягають видаленню або редагуванню.
Для того, щоб скористатись шаблоном, необхідно створити файл у форматі Excel або DBF за вказаним зразком, відповідно до шаблону. Зразки розміщено у папці Help у каталозі, де встановлено ПЗ «M.E.Doc» (за замовчуванням C:Documents and SettingsAll users MedocMedocHelpСтандартні шаблони для ун.імпорту ПН, дод.2).
Для детального ознайомлення з можливістю використання стандартних шаблонів імпорту НН, дод.2 у модулі «Універсальний імпорт» див. файл довідки Користування шаблонами для універсального імпорту.doc, що знаходиться у папці help кореневого каталогу програми (за замовчанням: C:Documents and SettingsAll UsersApplication DataMedocMedochelp).
4.    Модуль «Реєстрі отриманих та виданих податкових накладних »
4.1.    Згідно Постанови КМУ №1246 п.13, на запит покупця стосовно надання інформації, що міститься у Реєстрі отриманих та виданих податкових накладних, видається:
-    про податкову накладну та/або розрахунок коригування - витяг з Реєстру;
-    про податкову накладну, до якої на дату надходження такого запиту зареєстровано розрахунок коригування, - витяг, що містить відомості про податкову накладну та відповідний розрахунок коригування;
-    про розрахунок коригування до податкової накладної - витяг, що містить відомості про податкову накладну та відповідний розрахунок коригування.
4.2.    Реалізовано можливість оновлювати нумерацію окремо для реєстру отриманих та реєстру виданих податкових накладних.
4.3.    Реалізовано можливість збереження порожнього РПН.
5.    Модуль «Довільне підписання»
5.1.    Змінено інтерфейс модулю. Відтепер модуль візуально розділено на три частини:
зліва розташована панель «Каталог документів», що дозволяє створювати складну ієрархічну структуру папок. У каталог документів окремо виведено папку «Вхідні», в яку розміщуються всі документи довільного підписання, що надійшли по електронній пошті;
справа зверху розміщено пачки документів довільного підписання;
справа знизу – документи довільного підписання, що входять в обрану пачку.
5.2.    Реалізовано можливість переміщувати документи з одного каталогу в інший. Для цього виділіть потрібний документ або групу документів та натисніть кнопку   на панелі інструментів, оберіть каталог в який потрібно перемістити документ та натисніть «ОК».
5.3.    Реалізована можливість роздрукувати Повідомлення про доставку документа адресату із модулю «Довільне підписання».
6.    В реєстрах програмного комплексу додано:
-    колонку «Автор», що містить логін користувача, який створив документ;
-    на панель інструментів кнопку «Групування даних» ?  .
7.    Модуль «Довідники» > «Контрагенти»
Реалізована можливість імпортувати реєстр контрагентів у конкретну групу. Якщо група, у яку потрібно проімпортувати дані, містить записи, система запропонує додати до існуючих, або замінити записи.
8.    Додано нові типові шаблони первинних документів:
-    Акт виконаних робіт (наданих послуг, типовий);
-    Рахунок (типовий).
9.    Реалізована можливість перевіряти документи на наявність помилок із реєстру (закритий документ). Для цього виділіть документ або групу документів та натисніть кнопку   на панелі інструментів або функціональну клавішу F4.
10.    У відкритому вікні звіту додано панель «Масштаб» внизу вікна  .
11.    Державна служба статистики
Додано відображення коду структурного підрозділу для звітітів 1-ПВ (міс, кв).
12.    Пришвидшено процес відправлення первинних документів контрагентам в модулі «Первинні документи» > «Автоматична обробка».
13.    Оптимізовано інтерфейс модулю «Первинні документи» > «Пошук документів».

*» ЗМІНИ У ДОВІДНИКАХ «*
1. Оновлений бюджетний довідник КВК для місцевих бюджетів:
- змінена назва КВК 240 на «Міністерство охорони навколишнього природного середовища України».

*» НОВІ ФОРМИ «*
ФСС від Нещасних випадків
C0200604    (нещ. вип.) Відомість розподілу чисельності працівників, річного фактичного обсягу реалізованої продукції (робіт, послуг) за видами економічної діяльності
C0200611    Заява про зміну класу професійного ризику виробництва та розміру єдиного внеску

*» ЗМІНИ У ФОРМАХ «*
Пенсійний фонд/ЄСВ
Виправлено помилкове повідомлення програми у випадку, якщо ПІБ співробітників містять символ "апостроф".
Таблиця 1 Дод. 7 (E0701E01) "Відомості про застраховану особу, з якою стався нещасний випадок на виробництві чи проф. захворювання".
Державна служба статистики
S0601309    1-опт (кв). Звіт про продаж і запаси товарів (продукції) в оптовій торгівлі
Міністерство економіки
S3000305    Показники виконання фінансового плану
Міністерство фінансів
MF000305    Показники виконання фінансового плану
УкрОборонПром
UOP00105    Фінансовий план підприємства
Міністерство Праці/ Світовий банк
MP000005    Ф 0-1 Форма введення даних для формування звітів Світовому банку
Державна казначейська служба
F2KD20    Ф №2д Звіт про надходження та використання коштів загального фонду
F2KM20    Ф №2м Звіт про надходження та використання коштів загального фонду
F2KDV20    Ф №2д (валюта) Звіт про надходження та використання коштів загального фонду
F2KDMN20    Ф №2д (інші міністерства) Звіт про надходження та використання коштів загального фонду

Программное обеспечение Microsoft

Лицензирование для малого и среднего бизнеса, государственных учреждений, строительных организаций, учебных заведений

Обращайтесь к нам по телефону (056) 370-18-18.

Отправляйте заказ по электронной почте vostok@pkf.dp.ua или с формы обратной связи на нашем сайте.

Сотрудники компании Восток предоставят Вам всю необходимую информацию.
Помните! Лицензирование программного обеспечение является обязательным требованием. Использование не лицензионных программ противозаконно и противоречит требованиям законодательства о соблюдении прав интеллектуальной собственности. Используя не лицензионное ПО вы подвергаете себя и свою фирму риску быть привлеченными к юридической ответственности.

Ссылки по теме

Задать вопрос

Telegram Vostok.UA Viber Vostok.UA