Оновлення «M.E.Doc» 10.00.173 — 10.00.174

ЗМІНИ У ОНОВЛЕННІ 10.00.174

*» У ФУНКЦІОНАЛІ ПРОГРАМИ «*

1.    Оновлено новини до модулю «Ліга:Підказка».
2.    Модуль «Єдиний внесок»
У зв’язку з введенням в дію Постанови Правління ПФУ № 12-1 від 22.07.2013 р.1.:
2.1.    У Таблиці 7 (E0407G01) Додатку 4 доопрацьовано контроль категорії 6 застрахованої особи.
2.2.    У Таблиці 6 (E0406G01) Додатку 4 додано контроль перевірки «кількості  календарних днів..» в залежності від коду категорії осіб 4, 5, 6 у відповідності із Таблицею 5 (E0405G01) Додатку 4.
2.3.    У Таблиці 7 (E0407G01) Додатку 4 додано попередження у разі, якщо в Таблиці 5 (E0405G01) Додатку 4 більше одного заповненого рядка, та додано категорію 6.
3.    Медок-інформер
3.1.    При використанні термінального режиму, після завершення роботи з програмним комплексом, «Медок-інформер» закривається. Таким чином виправлено зависання сеансу користувача, за умови використання опції «Запуск программы» (Диспетчер сервера/Локальные пользователи и группы/Пользователи/Свойства пользователя/Среда/Запуск программы).
3.2.    В налаштування «Медок-інформер» додано опцію «Фільтр по користувачам».
Якщо опція ввімкнута (галочка встановлена), стає доступним для вибору перелік користувачів зі всіх встановлених екземплярів програмного комплексу на поточному комп’ютері (в тому числі станцій). Оберіть логін користувача, який буде працювати із програмним комплексом. Згідно налаштування ролі для обраного користувача і права доступу до підприємств, «Медок-інформер» буде перевіряти пошту.
4.    Модуль «Первинні документи»
4.1.    Реєстр первинних документів
4.1.1.    Реалізовано можливість експорту первинних документів разом з квитанціями.
4.1.2.    Змінено зовнішній вигляд вікна «Створення звіту» (аналогічно як у Реєстрі звітів).
4.2.    Автоматична обробка
На панелі налаштування відправки ПН, РК на реєстрацію в ДПС додано опцію «Групи контрагентів». Дозволяє обрати групу, створену в довіднику «Контрагенти».
4.3.    Шаблони первинних документів
4.3.1.    Додано групи шаблонів первинних документів:
    1С 7.7 – системна група;
    1С 8.2 – системна група;
    Медок – системна група;
    Інші – користувацька група.
Всі шаблони, створені користувачем розміщуються в групі «Інші». Тут є можливість створити підгрупи.
Відповідно при створенні нового шаблону додано опцію вибору групи у яку буде розміщено шаблон.
Також у вікні створення шаблону додано опцію, при ввімкненні якої  новостворений шаблон відображатиметься в усіх підприємствах системи.
4.3.2.    Реалізовано збереження зображень в шаблоні первинного документу за замовчанням. Відтепер, при отриманні первинного документу контрагентом відображатиметься додане в документ зображення.
4.3.3.    Перейменовано форми первинних документів (вилучено з назви "Шаблон 1C", оскільки організовано відповідні групи):
Група «1С 7.7»
1С77АВР    Акт
1С77АВРБ    Акт (без ПДВ)
1С77ВН    Видаткова накладна
1С77ВНБ    Видаткова накладна (без ПДВ)
1С77РАХ    Рахунок
1С77РАХБ    Рахунок (без ПДВ)
Група «1С 8.2»
1С82АВР    Акт (ціна з ПДВ)
1С82АВРБ    Акт (без ПДВ)
1С82АВР0    Акт (ціна без ПДВ)
1С82РАХ    Рахунок (ціна з ПДВ)
1С82РАХБ    Рахунок (без ПДВ)
1С82РАХ0    Рахунок (ціна без ПДВ)
1С82ВН    Видаткова накладна (ціна з ПДВ)
1С82ВНБ    Видаткова накладна (без ПДВ)
1С82ВН0    Видаткова накладна (ціна без ПДВ)
4.4.    Конструктор первинних документів
4.4.1.    На вкладці «Програми» додано кнопки «Закоментувати/ Відкоментувати»
 
4.4.2.    Кнопки перемикання режимів відображення документа на екрані «Редагування/Отладка» замінено кнопками
 .
4.4.3.    В перелік основних полів шаблону додано нові поля:
    «Назва договору», «Дата договору», «Номер договору»;
    «Адреса» перейменовано на «Юридична» та додано нове поле «Фізична». Доопрацювання виконано для груп «Організація» та «Контрагент».
5.    Модуль «Адміністрування > Параметри системи»
5.1.    Реалізовано можливість використання списку відкликаних та заблокованих сертифікатів для різних сертифікаційних центрів (Адміністрування > Параметри системи > Перевірка підписів).
5.2.    В налаштування доступу до проксі-серверу додано опцію «Використовувати налаштування проксі за замовчанням для всіх користувачів».
Опція доступна лише під обліковим записом «Admin».
Якщо встановлена дана галочка, у інших користувачів системи використовуються ті ж налаштування підключення до проксі-серверу, які встановлені під обліковим записом «Admin», при цьому в облікових записах користувачів налаштування проксі блокуються.
Опцію «Використовувати налаштування проксі за замовчанням для всіх користувачів» також додано в налаштування проксі «Моніторингу користувачів».
5.3.    При налаштуванні комплекту підписів реалізовано відкриття випадаючого списку із переліками комплектів одним кліком в будь-якому місці рядка.
6.    Модуль «Адміністрування > Сертифікати > Заявки на сертифікат»
6.1.    Додано контроль на заповнення поля «ЄДРПОУ»: якщо поле заповнене значенням серії і номеру паспорту, то поле «Посада» для директора не заповнюється.
6.2.    Виправлено заповнення поля «Назва організації» з картки підприємства (Довідники > Картка підприємства > Коротка назва), при умові, що повна назва підприємства перевищує 63 знаки.
7.    Додано функцію перевірки актуальності сертифікатів ЕЦП в наступних модулях:
•    Адміністрування > Сертифікати > Встановлені сертифікати;
•    Довідники > Контрагенти;
•    Довідники > Адресна книга.
Функція «Перевірка сертифікату» доступна у меню «Файл» або у контекстному меню. На виконання команди відбувається наступне:
а.    перевіряється кореневим сертифікатом АЦСК;
б.    перевіряється термін дії сертифікату;
в.    якщо повірка кореневим сертифікатом пройшла успішно, за умови налаштувань перевірки підписів (Адміністрування > Параметри системи > Перевірка підписів), система перевіряє актуальність серед заблокованих та відкликаних сертифікатів;
г.    система повідомляє про актуальність, або неактуальність сертифікату.
8.    Для документів «Лист про відкликання сертифікатів» та «Лист про заблокування сертифікатів» реалізовано можливість підпису електронним цифровим підписом двома різними способами:
1.    Документ підписується тим сертифікатом, який потрібно відкликати/заблокувати, а потім (шифрування) – будь-яким із наявних сертифікатів.
2.    Документ підписується та шифрується сертифікатом Адміністратора реєстрації.
9.    Модуль «Довідки державних органів > Інформаційна довідка»
9.1.    Оптимізовано зовнішній вигляд вікна «Створити довідку».
9.2.    Реалізовано відправку нової довідки F(J)1300303 «Заява на отримання довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів» та отримання на неї відповіді F(J)1400303 «Довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів».
9.3.    Реалізовано імпорт документів J1400101 «Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних №», J1400102 «Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних №» як з квитанціями так і без них.
9.4.    Для документу «Запит по контрагентам» реалізована можливість підписати та відправити звіт із вкладки «Наступні дії».
9.5.    Змінено назву документу, який приходить на запит по контрагенту, на «Відповідь на запит по контрагенту».
9.6.    Реалізовано відображення зв’язку запиту до контролюючих органів та відповідей на запити. Для того, щоб відкрити зв’язаний документ, на вкладці «Наступні дії» оберіть опцію «Відкрити зв’язану довідку».
10.    Модуль «Облік ПДВ > Реєстр отриманих та виданих податкових накладних»
10.1.    Оптимізовано зовнішній вигляд таблиці Реєстру для зменшення кількості роздрукованих аркушів.
10.2.    При копіюванні РПН у вікно «Копіювання…» додано нову опцію «Додати рядки».
10.3.    При формуванні запиту стану реєстрації ПН по всім записам реєстру реалізовано розділ та відправлення запитів по 10 тис рядків.
10.4.    В розділ «Відсутні у реєстрі» додано колонку, яка відображає відмітку реєстрації податкової накладної в ЄРПН.
 
11.    Додано Програму користувача для експорту даних із Декларації ПДВ (основної) J0200113 в Уточнені розрахунки (J0217005, J0217103) і із Уточнених (J0217005, J0217103) в Уточнені (J0217005, J0217103).
12.    Для користувачів, які ведуть велику кількість підприємств в програмному комплексі, у вікні «Вибір установи» додано функцію пошуку за відомим параметром та фільтр для полегшення пошуку потрібного підприємства.
13.    Реалізовано запам’ятовування користувацького розміру вікна «Вибір установи», та відновлення його розмірів при наступному запуску програми.
14.    У вікно «Завершення роботи» додано нову опцію «Змінити користувача». Дозволяє змінити поточний обліковий запис користувача на обліковий запис іншого користувача системи не виходячи з програмного комплексу.
15.    Додано нову перевірку під час закриття програмного комплексу, або зміни підприємства, на наявність процесу прийому/обробки пошти в поточний момент. Якщо процес прийому/обробки пошти активний, система видає попередження «Увага! Виконується прийом та обробка пошти, обов'язково дочекайтесь завершення операції», при цьому спроба закриття M.E.Doc або зміни підприємства буде скасовано. За потреби після завершення процесу прийому/обробки пошти повторіть спробу.
16.    При підписанні документу ЕЦП у вікні «Підпис» реалізовано можливість вручну вказувати шлях до розміщення файлів секретних ключів в полі «Каталог з секретними ключам».
17.    В Реєстрі звітів, Реєстрі первинних документів після відправки документів (одного або групи) електронною поштою із реєстру повідомлення про успішне відправлення замінено на протокол відправки.
18.    Модуль «Фінансовий аналіз діяльності»
Реалізовано аналіз за I квартал 2013 р. та I півріччя 2013 р.
19.    До всіх модулів, що містять відео-інструкії, на панель інструментів додано відповідну кнопку  .
20.    Оновлено «Инструкция по СОМ объектам.pdf».
21.    Модуль «Прийом та обробка звітності»
21.1.    В режимі «M.E.Doc Корпорація» додано нову функцію в Реєстр отриманих та виданих податкових накладних «Експорт у форми звітності головної установи».
21.2.    Реалізовано відображення РПН від підзвітних установ у вигляді електронної таблиці в режимі «Тільки для читання».
21.3.    В таблицю вкладки «Розшифровка консолідації» додано нову колонку «№», що відображає номер по порядку записів таблиці.
21.4.    В колонці «Найменування організації» вкладки «Розшифровка консолідації» відтепер відображається коротка назва підприємства (раніше була повна назва підприємства).
21.5.    Виправлено помилку консолідації форми J0120203 Додаток СБ до рядка 03.11 додатка ІД та рядка 06.4.24 додатка ІВ до Податкової декларації з податку на прибуток підприємства.
21.6.    Виправлено помилку запам’ятовування встановленого користувачем сортування на навігаційній панелі Реєстру консолідованих звітів.
22.    Модуль «Зарплата»
22.1.    В звіті 1-ДФ реалізовано розділення суми матеріальної допомоги на неоподаткований мінімум 1610 грн (код 169) та вищє цієї суми (код 126), з нарахуванням податків на суму, що перевищує неоподаткований мінімум.
22.2.    Додана нова можливість в табелі обліку робочого часу змінювати вихідні дні на робочі, як для одного працівника, так і для групи працівників. Для цього:
а.    встановіть галочки напроти записів працівників, для яких потрібно змінити табель
б.    оберіть вихідний день, який потрібно змінити, та далі в контекстному меню (для відображення контекстного меню натисніть по клітинці правою клавішею миші) оберіть функцію «Змінити години»
в.    встановити потрібну кількість годин роботи та натисніть кнопку «Зберегти»
г.    відображення вихідного дня зміниться на робочий.
Зверніть увагу! Після змін в табелі обліку робочого часу в Розрахунковій відомості необхідно виконати перерахунок заробітної плати (на панелі інструментів кнопка «Перерахунки» і далі «Перерахунок заробітної плати підприємства»).
22.3.    Виправлено розрахунок середньої зарплати для лікарняного по вагітності, якщо немає доходу з поважних причин.
22.4.     Виправлено розрахунок лікарняних по вагітності, якщо є продовження лікарняного, а також зберігається поле номер та серія лікарняного.

*» Форми, до яких додано ЛІГА:ПІДКАЗКА «*

Податкова інспекція
F0299702    Заява про вибір квартального звітного (податкового) періоду
F0217103    (додаток)Уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань з ПДВ
F0217005    (самост) Уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань з  ПДВ
F0215704     Дод.7 Розрахунок (перерах) частки використ товарів/послуг, необор активів в оподатк операціях (Д7)
F0200411     Дод.1 Розрахунок коригування сум ПДВ (Д1)
J0215704     Дод.7 Розрахунок (перерах) частки використ товарів/послуг, необор активів в оподатк операціях (Д7)
J0299704    Заява про вибір квартального звітного (податкового) періоду
J0217103    (додаток)Уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань з ПДВ
J0217005    (самост) Уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань з  ПДВ
J0200511     Дод.1 Розрахунок коригування сум ПДВ (Д1)
J0215502    Розрахунок податкових зобов'язань нарахованих отримувачем послуг, які постачаються нерезидентами, і т.д., не зареєстрованими як платники податку
F0215502    Розрахунок податкових зобов'язань нарахованих отримувачем послуг, які постачаються нерезидентами, і т.д., не зареєстрованими як платники податку

*» Форми, в яких оновлено ЛІГА:ПІДКАЗКА «*

Податкова інспекція
F0103304    Податкова декларація платника єдиного податку - фізичної особи - підприємця
J1209406    Реєстр виданих та отриманих податкових накладних до декларації з ПДВ (0130) Спеціальної
J1209006    Реєстр виданих та отриманих податкових накладних до декларації з ПДВ (0121-0123) Скороченої
J1200806    Реєстр виданих та отриманих податкових накладних до декларації з ПДВ (0140) Переробного підприємства
F1201506    (ФОП) Реєстр виданих та отриманих податкових накладних (0110) ЗАГАЛЬНИЙ
J1201506    Реєстр виданих та отриманих податкових накладних (0110) ЗАГАЛЬНИЙ

*» ЗМІНИ В ДОВІДНИКАХ «*

1.    Оновлено довідник податкових інспекцій:
    оновлено найменування та адреси деяких інспекцій.

*» ЗМІНИ У ФОРМАХ «*

Мінрегіон
KG020700    Т-9 Інформація про фінансові результати і дебіторську та кредиторську заборгованість підприємств теплового господарства
KG020300    Т-3 Розшифровка заборгованості державних бюджетних установ за послуги теплопостачання
KG020400    Т-4 Оперативна інформація про стан розрахунків теплопостачальних підприємств комунальної власності з постачальниками газу
KG020500    Т-6 Інформація  про здійснення розрахунків за спожиту електроенергію

Програмне забезпечення Microsoft для вашого бізнесу

Ліцензування для малого та середнього бізнесу, державних установ, будівельних організацій, навчальних закладів

Компанія "Восток" — офіційний представник Корпорації Microsoft у Дніпропетровську та регіоні

Пам’ятайте! Ліцензування програмного забезпечення є обов'язковою вимогою. Використання не ліцензійних програм протизаконно і суперечить вимогам законодавства про дотримання прав інтелектуальної власності. Використовуючи не ліцензійне ПЗ ви піддаєте себе і свою фірму ризику бути залученими до юридичної відповідальності.

Задати питання

запитуйте, ми online
Telegram Vostok.UA Viber Vostok.UA