Технологія штрихового кодування

Застосування штрихових кодів на виробничих підприємствах дозволяє вирішувати безліч проблем та завдань. У першу чергу — це зменшення людського фактора шляхом автоматизації ідентифікації товарно-матеріальних цінностей, документів, посадових карт, пропусків, тари. Є менш явні вигоди — облік продукції за серійними номерами або партіями. Цей вид обліку надає унікальні можливості з побудови системи контролю якості продукції, що випускається, швидкий розбір рекламацій та коригування технологічних процесів.

З технологією лінійних штрихових кодів 1D, яка передувала 2D штрих-кодам, добре знайомі всі відвідувачі супермаркетів.

Для друку з 1С: Підприємство застосовується обробка «Друкувати етикетку».

GDTI (Global Document Type Identifier) — глобальний ідентифікатор типу документа.

GIAI для ідентифікації майна. Кожне підприємство має на своєму балансі інвентарна майно, яке, звичайно ж, вимагає автоматизованого обліку. Для облікових цілей часто застосовують «внутрішні» штрих-коди, що не завжди забезпечує послідовну та безконфліктний систему ідентифікації, особливо коли мова йде про зворотню тару та друге обладнання, яке тимчасово залишає межі підприємства.

GRAI — Global Returnable Asset Identifier — всесвітній ідентифікатор зворотного інвентарного майна. Зворотним інвентарним майном вважається пакувальне або транспортне обладнання багаторазового використання, яке має певні характеристики місткості (пивна кега, газовий балон, пластиковий піддон та ін.).

GSRN являє собою унікальний ідентифікаційний номер, який використовує постачальник послуг для позначення відповідної інформації про послугу, що надається одержувачу. Номер GSRN являє собою цифровий код фіксованої довжини (18-розрядів), який складається з префікса GS1 підприємства, після якого йдуть розряди »посилання на послугу».

GTIN (англ. Global Trade Item Number) — глобальний номер товарної позиції.

Система GS1 передбачає універсальний засіб для ідентифікації логістичних одиниць. Кожній окремій логістичній одиниці присвоюється унікальний 18-ти розрядний ідентифікаційний номер GS1, який називається Порядковий номер транспортного пакування (Serial Shipping Container Code) — SSСС.

Ще 150 років тому у магазинах не було цінників та штрих-коду на товарі.

Друк штрих-коду можна виконувати за допомогою різного обладнання. Штрихові коди друкують на принтерах етикеток, стрічкових принтерах, на звичайних (офісних) лазерних і струминних принтерах, а також за допомогою чекодрукуючих вагів. Крім цього, штрих код і етикетки можна надрукувати в друкарні на відповідних носіях за допомогою офсетного, теромотрансферного, лазерного, тампонного друку, каплеструмний технології, а також за допомогою флексодруку.

Для нанесення штрихового коду використовуються декілька технологій. Найпоширеніший та недорогий друк на самоклейних матеріалах — на листовій самоклейній етикетці.

Наносити штрих-коди на поліпропіленову плівку можна кількома способами: флексодрукування, термотрансферний друк, наклеювання етикеток.

Для нанесення штрихових та 2D кодів застосовуються різні технології: термо та термотрансферний друк, лазерне гравіювання, ударне маркування, краплеструменевий друк. Промаркувати виріб штриховими кодами можна за допомогою офісного принтеру та листової етикетки.

Комбінація кольорів штрих-коду на упаковці продукції або етикетці — дуже важливий фактор точного та безпомилкового читання штрих-коду сканером.

Штрих-код у документах дозволяє знайти у базі даних цей документ за секунди. Для маркування документів можна використовувати лінійні (одномірні) штрих-коди або двомірні.

Штрихові коди можна використовувати для активації різних операцій на підприємстві. При автоматизації підприємства штрихове кодування документів дозволяє не тільки їх швидко знаходити у базі даних, але й активувати деякі операції.

В основному штрих-код у чеку застосовується у системах автоматизації обліку на підприємствах та ресторанах. Вигоди — це надійність, простота рішення та низька собівартість друку.

QR-коди застосовуються у південнокорейському віртуальному магазині. Примітно, що сам магазин знаходиться не у мережі Інтернет, а у метро! В очікуванні поїздів клієнти магазина за допомогою смартфонів сканують QR-коди на фотографіях товарів. Магазинні полиці виконані у натуральну величину. Після формування замовлення, воно відправляється у магазин та клієнти отримують замовлення додому.

Автоматична ідентифікація та збір даних на основі технології штрихового кодування. Штрих-код дозволяє виконати ідентифікацію безконтактним оптичним методом. Технологія штрихового кодування та ідентифікації одна з найдешевших та ефективних. Вона застосовується як на великих корпораціях, так і на підприємствах малого бізнесу.

Задати питання

Товари

Вызов консультанта