QR-код

QR-код — це двомірний 2D штриховий код. Він був розроблений у 1994 році японською компанією «Denso-Wave».

QR — скорочення від quick response, що означає «швидкий відгук».

Основна перевага QR-коду — легке розпізнавання коду фотокамерою мобільного телефону, що дає можливість використання QR-коду у торгівлі, рекламі, виробництві, логістиці. Найбільшого поширення QR-коди отримали в Японії, країні де цей формат штрихового коду був розроблений. Їх можна було зустріти на великій кількості плакатів, пакувань та товарів.

Максимальна кількість символів, які поміщаються в один QR-код:

Найбільше визнання QR-код отримав серед користувачів мобільного зв'язку — встановивши програму-роспізнавач, абонент може моментально заносити у свій телефон текстову інформацію, додавати контакти в адресну книгу, переходити по web-посиланнях.

QR-коди активно використовуються музеями, а також і у туризмі. Наприклад, у Львові об'єднання бізнесменів «Туристичний рух Львова» розмістило QR-коди більш ніж на 80 туристичних об'єктах. Це дозволяє туристові легко орієнтуватися у місті, навіть не знаючи української мови, бо QR-коди встановлені на декількох мовах. Способів застосування QR-кодів може бути багато. Наприклад:

Дисконтна система у телефоні

Зберігання віртуальної дисконтної карти у телефоні зручно та практично — клієнтові не потрібно носити з собою купу пластикових карт, яких з кожним роком стає у нього все більше та більше. Не рятує ситуацію й об'єднання знижок по клубній системі — одна дисконтна карта на кілька магазинів та закладів. Як правило, мобільний телефон завжди перебуває з власником, звернутися до необхідної віртуальній карті для нього справа всього декількох секунд. Для зчитування з екрана мобільного телефону QR-кодів магазини, заклади та підприємства повинні бути обладнані 2D сканерами штрихових кодів.

Автоматизація документообігу

Штрихове кодування документів дозволяє автоматизувати облік документів, а також контролювати їх оброблення та рух по відділах та підрозділах підприємства. На документах QR-коди можна друкувати за допомогою офісного принтера або наносити за допомогою етикеток.

Для друку етикеток застосовуються спеціальні принтери етикеток.

 

Реклама та акції

QR-код у квитках

Віртуальна торгівля

У віртуальних магазинах знаходять застосування QR-цінники. Покупці зчитують коди товарів з плакатів, на яких надруковано зображення вітрини з товарами. Сформовані замовлення відправляються з мобільного телефону. Товар доставляється за вказаною покупцем адресою. Детально про практичне застосування: QR-штрих коди у віртуальному магазині.

 

Задати питання

Дивіться також

Telegram Vostok.UA Viber Vostok.UA