Дисконтна система
Дисконтна система — сукупність адміністративних, організаційних заходів, а також програмних та апаратних засобів, що дозволяють організувати надання знижок покупцеві.
Дисконтна система у цілому — це важливий елемент загальної системи маркетингу та просування підприємства.
Основні цілі дисконту (надання знижки)
- Реалізація дослідної продукції та зразків товарів з метою ознайомлення з ними споживачів.
- Скорочення до мінімально можливого рівня товарних запасів, схильних до впливу моди, товарів, що не мають активного попиту, та товарів зі строком зберігання. який закнчується (придатності, реалізації).
- Згладжування сезонного падіння попиту на продукцію або у періоди низької купівельної активності.
- Залучення до магазину, торгової марки або виробника покупців, які згодом можуть стати лояльними клієнтами.
- Стимулювання продажів у святкові та вихідні дні.