Дисконтна система

Дисконтна система — сукупність адміністративних, організаційних заходів, а також програмних та апаратних засобів, що дозволяють організувати надання знижок покупцеві.

Дисконтна система

Дисконтна система у цілому — це важливий елемент загальної системи маркетингу та просування підприємства.

Дисконтна система

Основні цілі дисконту (надання знижки)

  1. Реалізація дослідної продукції та зразків товарів з метою ознайомлення з ними споживачів.
  2. Скорочення до мінімально можливого рівня товарних запасів, схильних до впливу моди, товарів, що не мають активного попиту, та товарів зі строком зберігання. який закнчується (придатності, реалізації).
  3. Згладжування сезонного падіння попиту на продукцію або у періоди низької купівельної активності.
  4. Залучення до магазину, торгової марки або виробника покупців, які згодом можуть стати лояльними клієнтами.
  5. Стимулювання продажів у святкові та вихідні дні.

Задати питання

Дивіться також

Telegram Vostok.UA Viber Vostok.UA