Автоматизація інвентаризації основних засобів

Давайте спочатку визначимося з поняттям «інвентаризація основних засобів». Інвентаризація основних засобів, якщо говорити доступною мовою — це перевірка відповідності основних засобів облікових записів про них.

Основні засоби підприємства — це всі матеріальні активи (інструменти, обладнання та ін.) підприємства, які використовуються в процесі виробництва продукції або надання послуг, термін експлуатації яких більше одного року.

Щоб перевірити відповідність наявності основних засобів за документами фактичному, періодично необхідно проводити інвентаризацію. Для цього необхідно все перерахувати вручну, що, погодьтеся, досить трудомісткий захід.

Ми пропонуємо вам варіант інвентаризації основних засобів, який значно спростить та прискорить цей процес.

Автоматизация инвентаризации основных средств — vostok.ua

Щоб провести інвентаризацію, всі основні засоби повинні бути промарковані. Яким чином це зробити? Ми пропонуємо сучасний та простий спосіб маркування основних засобів. На принтері етикеток друкуємо етикетки зі штрих-кодом, який буде містити найменування, інвентарний номер та місце розташування кожної одиниці основних засобів.

Однією з оптимальних моделей для старту проекту є Godex G-500. Цей принтер етикеток підключається до будь-якої корпоративної програми, не примхливий до витратних матеріалів та легкий в освоєнні для співробітників підприємств.

Наносимо надруковані етикетки за допомогою ручного аплікатора етикеток. Він зручний при роботі та дозволяє приклеїти етикетку без особливих зусиль.

Для деяких видів обладнання, приладів та техніки необхідно застосовувати етикетки з ламінуванням.

 

Коли прийде час провести інвентаризацію, цей процес не складе особливих труднощів. Беремо термінал збору даних та зчитуємо всі штрих-коди, нанесені на основні засоби.

Інвентаризація в офісі

Потім вивантажуємо їх у базу, приєднавши термінал збору даних до ПК. Результат інвентаризації ми отримуємо без затримки, порівнявши отриману інформацію про основні засоби з тією, яка зберігалася у комп’ютері.

За допомогою терміналу збору даних інвентаризацію можна провести віддалено, наприклад у філіях компанії, які знаходяться в іншому місті. Зчитавши всі штрих-коди основних засобів у філії, ми можемо налаштувати передачу даних таким чином, щоб результати інвентаризації з термінала збору даних (безпосередньо з місця проведення) через Інтернет опинилися у базі даних центрального офісу. Таким чином співробітники віддаленої філії не зможуть змінити результати інвентаризації основних засобів.

Вищевикладений варіант проведення інвентаризації основних засобів дозволяє збільшити ефективність та вірогідність обліку, знизити вплив людського фактора та скоротити витрати праці. 

Звертайтеся у компанію «Восток», і ми допоможемо вам автоматизувати процес інвентаризації основних засобів. Надсилайте свій запит та питання на електронну скриньку vostok@pkf.dp.ua, через форму зворотного зв'язку або телефонуйте (067) 384-69-83. 

Задати питання

Що ще почитати по темі

Товари

Telegram Vostok.UA Viber Vostok.UA