Договірне обслуговування

Актуальність

Найбільш часто послугами договірного абонентського обслуговування (IT-аутсорінга) користуються невеликі компанії, які мають стандартно оснащений офіс на кілька робочих місць. При таких обсягах роботи тримати власного фахівця з обслуговування невигідно та нерозумно. При збільшенні кількості робочих місць і збереженні стандартного оснащення має сенс утримувати штатного фахівця, але при цьому, необхідно враховувати динаміку розвитку підприємства: до витрат з утримання фахівця додадуться витрати на його навчання та підвищення кваліфікації.

Друга група підприємств, що користуються послугами IT-аутсорінга — це великі фірми зі складними та спеціалізованими IT-системами. Для їх обслуговування необхідні фахівці високого рівня, які володіють глибокими та міцними знаннями, спеціально навчені роботі з обслуговування обладнання, мережевих структур, системного програмного забезпечення, баз даних та ін. Підтримка необхідного рівня знань і умінь вимагає систематичного навчання, підвищення кваліфікації та перенавчання фахівців. Тому утримання у штаті таких співробітників досить дорого та економічно неефективно, тим більше, якщо компанія не в змозі забезпечити їм повне завантаження. Тут доречніше залучити компанію, у штаті якої є подібні фахівці, що володіють достатнім досвідом і мають постійну практику.

Уклавши договір на абонентське обслуговування ви отримуєте ряд переваг: 

Договірне абонентське обслуговування (IT-аутсорінг)містить комплекс наступних послуг:

Крім отримання знань і досвіду цілої команди фахівців, при укладенні договору на абонентське обслуговування Замовник отримує можливість закуповувати обладнання та програмне забезпечення за спеціальними цінами. Це дозволяє значно заощадити на загальній вартості рішення.

Задати питання

Дивіться також

Telegram Vostok.UA Viber Vostok.UA