М.Е.Doc — мій електронний документ

«М.Е.Doc» — мій електронний документПротягом 10 років програма «Бест-Звіт ПЛЮС» була помічником бухгалтерів. Змінювалося законодавство та змінювалася програма, приходили нові клієнти та мінялися їх запити. Нарешті, прийшов час нового, мобільного, компактного комплексу - корпорація «Інтелект-Сервіс» випустила програму нового покоління «М.Е.Doc» — мій електронний документ»

Що ж відрізняє «Медок» від відомого та звичного «Бест-Звіт Плюс»?

Програма «М.Е.Doc» — чинна система електронного документообігу, не тільки для роботи з електронними звітами, але і документами різного призначення та виду — податкові накладні, звіти, договори та багато іншого.

«М.Е.Doc» дозволяє працювати з будь-якими електронними документами так, щоб уникнути санкцій з боку інстанцій, що контролюють, і завжди бути спокійним у відносинах з державою.

Основна перевага «Медок» — втілення всіх останніх змін у законодавстві України щодо бухгалтерської документації та ведення електронного документообігу: робота з первинною документацією, у тому числі й з податковими накладними, створення, обмін з контрагентами, ведення Реєстру та ін.

У новинці не тільки збережені, а й істотно розширені можливості роботи зі звітністю.

Відкривши модуль «Звітність» і виявивши знайомі поля та розділи, ви зрозумієте, що нічого не доведеться освоювати з нуля. Тут і створення звіту, і його перевірка, і відправлення документа електронною поштою з накладанням електронного цифрового підпису. Значно полегшена робота з Реєстрами податкових накладних. За допомогою «Медок» можна швидко та просто обмінятися електронними податковими накладними!

Але, не одними звітами наповнений паперовий потік на підприємстві. Будь-які партнерські відносини будуються на договорах. На складання, узгодження умов з партнером і підписання договорів йшло дуже багато часу та зусиль. З новою програмою «М.Е.Doc» це може зайняти від декількох хвилин до декількох годин! Зробити це дуже просто за допомогою модуля «Договори».

«М.Е.Doc»-договори

По-перше, окрім шаблонів і зразків самих документів ви можете редагувати ці шаблони, а також копіювати таблиці та тексти з Microsoft Office.

По-друге, ви можете підписати документ, наклавши на нього електронний цифровий підпис, надавши документу юридичний статус. Це означає, що можна не дублювати його паперовою копією. Звичайно, є можливість його роздрукувати. Для зберігання документів у програмі є надійний архів, в якому ви за лічені секунди знайдете договір з будь-яким контрагентом.

По-третє, у будь-який момент можна переглянути історію кожного договору та дізнатися, на якому етапі виконання він знаходиться. Досить заглянути у модуль «Виконання договорів» і знайти потрібний документ.

«М.Е.Doc»- виконання договорів

«Медок» — не тільки кращий помічник у заповненні звітів і професіонал у діловодстві, а й найбільш оперативний і відповідальний кур'єр!

На швидкість обміну електронними документами впливає не тільки наявність Інтернету, а й присутність самого контрагента за комп'ютером. А що робити, якщо і контрагент відсутній, і ваш керівник не на місці, коли вам потрібно терміново підписати звіт або відправити оригінал договору в електронному вигляді? З «Медок» таких проблем немає, тому що у програму додана функція «Мобільний підпис». Вона дозволяє переглянути та підписати звіт або будь-який інший документ з будь-якої точки світу за допомогою мобільного телефону. Тепер можна не нервувати з приводу квитанцій про доставку звіту у податкову або іншу сувору інстанцію. Повідомлення про доставку будуть приходити на ваш мобільний телефон. Для цього вам потрібно ввести у програму ті номери телефонів, на які надалі будуть доставлятися SMS-повідомлення.

М.Е.Doc мобільний підпис

Ще один приємний сюрприз оцінять всі без винятку бухгалтери. Мова йде про податкову перевірку та неприємною зустрічі з інспектором. До планової перевірки всі готові, а до раптової? Чи можна її передбачити? Що впливає на рішення податкової прийти до вас в офіс з інспекцією? Багато з вас знають, у чому секрет і як попередити позапланову перевірку. І все ж... Чому деякі підприємства, бухгалтери яких завжди справно здають звіти, потрапляють у «чорний список» податкової?

Кожне підприємство працює з метою отримання прибутку. З нього ж сплачується податок. Це всім відомо. Відомо також і те, що, аналізуючи декларацію з податку на прибуток або з ПДВ, працівники податкової визначають рівень податкової віддачі у динаміці та у порівнянні його із середнім рівнем податкової віддачі по галузі, в якій здійснює свою діяльність підприємство. Це дозволяє зробити висновок про рівень сплати податку та про ймовірність застосування підприємством схем мінімізації податкових зобов'язань. Саме показник податкової віддачі є основним критерієм для включення підприємства до плану перевірки. Якщо у підприємства рівень збільшення податків не відповідає рівню збільшення валових доходів або рівень сплати податків неадекватний середнього рівня по галузі, то воно має всі шанси потрапити під перевірку.

«М.Е.Doc» реєстр

Програма «Медок» дозволяє довідатися про всі хитрощі, не витрачаючи час на обчислення цих середніх показників по галузі або ще яких-небудь хитромудрих даних. Заходьте у розділ «Звітність» — і на підставі заповненої вами декларації з ПДВ програма підкаже, чи загрожує вам несподівана зустріч з інспектором чи ні.

Для дуже зайнятих бухгалтерів полегшена задача заповнення картки підприємства. Попри те, що цю процедуру варто пройти всього лише один раз, багато бухгалтерів часто забувають вказати точні дані або просто ігнорують повне їх введення. Якщо у підприємства вже є сертифікати ключів електронного цифрового підпису, то необхідні дані автоматично завантажуються у відповідні поля картки. ІПН та номер свідоцтва платника ПДВ будуть занесені з бази даних податкової. Для цього потрібно лише відправити туди запит, звичайно ж, Інтернетом! І все — картка вашого підприємства вже готова!

«М.Е.Doc» головне меню

Програма «М.Е.Doc» насичена корисними можливостями, використовуючи які, ви будете почувати себе набагато впевненіше та спокійніше у роботі. Для цього були враховані побажання клієнтів. Ви відразу помітите, що інтерфейс програми став більш зрозумілим і зручним. Тепер буде простіше та швидше орієнтуватися у меню програми. Знайомі іконки стануть вашими провідниками та завжди допоможуть знайти потрібний розділ. Крім того, ви швидко та легко знайдете потрібний документ, використовуючи будь-який запит (по періоду, назві документа, коду ІПН контрагента, номером договору та іншими критеріями). При роботі зі звітом не потрібно постійно його закривати, щоб зробити з ним будь-які дії, наприклад, перевірити або відправити Інтернетом. Тепер, не закриваючи звіт, ви можете його перевірити, відредагувати, підписати, відправити, а також отримати квитанцію від інстанції, що контролює!

Під'єднатися до системи «М.Е.Doc» можна на нашому сайті — http://www.vostok.dp.ua/ukr/catalog/products/soft/m_e_doc/

Задати питання

Дивіться також

Telegram Vostok.UA Viber Vostok.UA