Переваги системи «М.Е.Doc» для користувачів «БЕСТ ЗВІТ ПЛЮС»

М.Е.Doc

1.Удосконалений інтерфейс програми.
1.1. У програмі реалізована можливість перемикання між підприємствами прямо з головного меню. Це дозволить Вам, швидко змінити організацію не виходячи з програми, що раніше було неможливо.
1.2. Заповнити картку підприємства не складе труднощів, бо більшість даних програма завантажить через інтернет з сайту податкової інспекції або з сертифікатів ЕЦП «УСЦ» Вашого підприємства у залежності від Вашого вибору. 
1.3 Реалізована можливість відкриття різних модулів (наприклад, модуль річної персоніфікації та реєстр отриманих та виданих податкових накладних) в одному вікні. Це дозволить Вам швидко переходити від одного модуля до іншого, при цьому, не закриваючи їх, що істотно спростить процес роботи та заощадить час.

2. Договори. 
2.1 Модуль «Договори» дозволяє створювати, імпортувати, укладати та обмінюватися договорами в електронному вигляді, що дасть Вам можливість, не використовуючи додаткового програмного забезпечення, вести електронний документообіг з контрагентами згідно з чинним законодавством. 
2.2 У даному модулі ведеться архів всіх договорів, що значно скорочує Ваш час на пошук необхідного договору та дозволяє відмовитися від зберігання їх у паперовому вигляді. 
2.3 Модуль «Виконання договорів» допоможе Вам у будь-який момент часу контролювати, на якій стадії виконання перебуває конкретний договір.
2.4 Реалізована можливість накладення на договір ЕЦП, що дозволить Вам укладати договори в електронному вигляді без дублювання на папері.
2.5 Для створення договорів використовуються шаблони, які можна редагувати, а також імпортувати з Microsoft Office, що заощадить Ваш час на створення нового договору будь-якого типу.

3. Мобільний підпис.
3.1 Функція «Мобільний підпис» дає можливість переглянути та підписати будь-який документ у програмі з будь-якої точки світу за допомогою мобільного телефону, що спрощує роботу керівника, який відсутній на робочому місці у момент створення та надсилання документа (звіту, договору, податкової накладної та ін.). 
3.2 Реалізована можливість прийняття повідомлень на мобільний телефон про приймання звіту органом, що контролює, що позбавить Вас від необхідності чекати приймання квитанцій в офісі перед комп'ютером і турбуватися — «прийняли чи ні».

4. Нова функція ОЦІНКА РИЗИКУ.
4.1 Є можливість розрахувати відсоток ризику перевірки підприємства ДПАУ, що дозволить Вам контролювати ступінь податкової віддачі та своєчасно підготуватися до приходу інспектора.

5. Реєстр звітів.
5.1 Можливість показувати звіти у реєстрі документів по терміну подачі дозволить Вам відслідковувати терміни та не пропустити кінцеву дату подання звіту до державного органу. 
5.2 Реєстр має багатофункціональні фільтри, за допомогою яких можна показати документи з певним статусом («не створено», «готуються», «на підпис», «подані», «здані» та ін.), що спростить пошук необхідного звіту.

6. Робота зі звітом.
6.1 У відкритому звіті є можливість вибрати статус документа, що дозволить Вам не створюючи нового бланка змінити його статус на «уточнюючий» або «новий звітний».
6.2 Реалізована функція камеральної перевірки, підписання та відправлення звіту не виходячи з нього, що робить відправлення звіту більш зручною. 
6.3 Також є можливість прийняти та роздрукувати квитанції не закриваючи звіт, що дозволить спростити процес приймання квитанцій. 
6.4 У модулі «Реєстр звітів» є можливість підписати одночасно групу звітів, що заощадить Ваш час на підписання кожного звіту окремо.

7. Нові можливості при роботі з податковими накладними.
7.1. У модулі «Обмін податковими накладними» при обміні податковими накладними між контрагентами є можливість відправлення відповідного повідомлення з коментарем про прийняття (не прийняття) накладної, що зробить цей взаємообмін максимально зручним і ефективним.
7.2. Долучення багатофункціонального фільтру пошуку накладної за номером, датою та контрагентом, що зробить Вашу роботу з реєстром податкових накладних більш зручною.

8. Журнал вхідної та вихідної кореспонденції.
8.1 «Журнал вхідної та вихідної кореспонденції» відкривається з будь-якого модуля програми, що значно спрощує доступ до даних. 
8.2 У журналі є можливість сортування повідомлень за датою і типом адресата, що дозволить Вам, швидко знайти необхідну інформацію у даному модулі. 
8.3 Звіти та договори, які були відправлені, можна відкривати безпосередньо у журналі, що дозволяє відразу переглянути саме той документ, на який надійшла відповідь.

9. Підказка при роботі з програмою.
9.1. У системі «M.E.Doc» є довідка по роботі з будь-яким модулем програми, що допоможе Вам швидко розібратися з призначенням того чи іншого меню.

10. Довідки держорганів.
10.1 Удосконалено довідку по розрахунках з бюджетом, що дозволяє зробити не тільки запит про загальний стан розрахунків з бюджетом, але й отримати довідку про наявність або відсутність заборгованості. 
10.2 Реалізований модуль «Листи від державних органів», в якому показуються інформаційні повідомлення від держорганів, що дозволить Вам оперативно отримувати інформацію та завжди мати доступ до неї.

11. Адміністрування.
11.1 Є можливість індивідуального налаштування доступу користувача до модулів і звітів, що дозволить більш тонко налаштувати розмежування прав до проглядання та редагування документів.

12. Журнал подій.
12.1 Вбудований модуль «Журнал подій» призначений для збереження історії подій у системі, що дозволяє адміністраторові контролювати дії користувачів.

13. Модуль оновлення «ZvitServerMonitor».
13.1 Для мережевої версії реалізована можливість оновлювати робочі станції безпосередньо з сервера, при цьому, попереджаючи всіх користувачів про те, що програма у них закривається (або буде закрита через певний час), це дозволить Вам значно спростити процес оновлення мережевої версії програми.

Задати питання

Дивіться також

Telegram Vostok.UA Viber Vostok.UA